Говорилня
Разговори със себе си!

Духът на времето

Интересно е да разбереш малко истини, които са неприятни като цяло и не ти е до тях. Хубаво е да е лесно и да не се затормозява човек с излишни неща. За шепата хора, които не са гледали този филм, а ще им е интересен пиша. За себе си също. Филмът има и втора част, която доста по тормозеща. Невероятно е да изгледаш подобен филм. Големи хора говорят големи думи по възможно най-достъпния начин и те правят част от всичко, което всъщност ти и аз сме забравили. Всеки от нас е един малък детайл, който функционира благодарение на цялото съвършенство и начина му на съществуване не е без значение. 
 
3 коментара:

Този коментар не е свързан с "Духът на времето", но дано не ми се сърдиш :-). Исках да коментирам нещо, но просто не знам какво. Затова, уважаеми творецо на този блог, дай ми някаква храна, нещо, което да коментирам. Ще ти бъда признателна :-).


Уважаема Lenus, от днес нататък в този блог ще има специални теми, които ще бъдат изцяло и само за теб. Ще направя един етикет " до моето първо либе" и в него ще бъдат побликувани единствено и само неща, които ще ти се налага да коментираш!:) Там аз ще ти се обяснявам в любов, ще се шегувам с теб, ще те дразня, ще ти задавам неудобни публични въпроси, които понякога може да те шокират и дразнят но не ме мрази, защото аз те обичам! Всеки ден ще ти пиша по нещо, което да те накара да изпиташ емоции, няма значение какви! Приемам градивната критика и обещавам да се постарая!


Вече си записах рецептата за мусака. Нещо друго няма ли за мен? Чакам да ме провокираш, стига да не прилагаш мои голи снимки ;-).


Публикуване на коментар

facebook

Сътрудници

Recent Posts

Recent Comments


Followers